שולי רנד וצופית גרנט - שולי רנד וצופית גרנט : צופית גרנט חושפת: "מאז שאני עם שולי : באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט.

סרוגים | לאחר זוגיות של שנתיים, הזוג המפתיע בביצה, שולי רנד וצופית גרנט, עתידים לצעוד מחר אל עבר החופה ולהינשא כדת וכדין בחתונה סודית במיוחד . הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב, סידר הערב את החופה והקידושין של הזמר והיוצר שולי רנד עם מגישת הטלוויזיה צופית גרנט • החתונה . Shay pisahov שולי רנד שואל ״אייכה?״, צופית גרנט בתגובה ״בפרק הבא באבודים.״. הזמר והיוצר שולי רנד ומגישת הטלוויזיה צופית גרנט התחתנו בשעה טובה; לחתונה הוזמנו חברים קרובים ומשפחה בלבד, על העמדה ניגן די ג׳יי חנן דרוב ובין האורחים המוכרים ניתן היה לראות .

סרוגים | לאחר זוגיות של שנתיים, הזוג המפתיע בביצה, שולי רנד וצופית גרנט, עתידים לצעוד מחר אל עבר החופה ולהינשא כדת וכדין בחתונה סודית במיוחד . שולי רנ×
שולי רנ×" ×"ת×'רש - Kuroi from img.wcdn.co.il
שולי רנד וצופית גרנט התחתנו. באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט. Shay pisahov שולי רנד שואל ״אייכה?״, צופית גרנט בתגובה ״בפרק הבא באבודים.״. בטקס קטן עם בני משפחה ומעט חברים חגגו השניים את חתונתם. סרוגים | לאחר זוגיות של שנתיים, הזוג המפתיע בביצה, שולי רנד וצופית גרנט, עתידים לצעוד מחר אל עבר החופה ולהינשא כדת וכדין בחתונה סודית במיוחד . החתונה של צופית גרנט ושולי רנד. טקס החופה של שולי רנד וצופית גרנט | צילום: בתו של שולי רנד התייחסה לראשונה לחתונה של אביה עם צופית גרנט וסיפרה כי היא ואחיה כלל לא הוזמנו לחתונה והתוודעו עליה דרך התקשורת כששברת את .

לחתונה הוזמנו חברים קרובים ומשפחה בלבד, על העמדה ניגן די ג׳יי חנן דרוב ובין האורחים המוכרים ניתן היה לראות .

טקס החופה של שולי רנד וצופית גרנט | צילום: בסידור חופה וקידושין כובד הרב חיים הורביץ רבה של שכונת ' . ברגע ששמענו שצופית גרנט ושולי רנד מתחזקים זוגיות כבר כמה שבועות אמרנו לעצמנו מדובר בפרק הכי טוב של. שולי רנד וצופית גרנט התחתנו. לחתונה הוזמנו חברים קרובים ומשפחה בלבד, על העמדה ניגן די ג׳יי חנן דרוב ובין האורחים המוכרים ניתן היה לראות . רנד קיבל לפני כשנה היתר מאה רבנים להתחתן לאחר שנקבע כי אשתו הראשונה . סרוגים | לאחר זוגיות של שנתיים, הזוג המפתיע בביצה, שולי רנד וצופית גרנט, עתידים לצעוד מחר אל עבר החופה ולהינשא כדת וכדין בחתונה סודית במיוחד . מגישת הטלויזיה צופית גרנט והזמר שולי רנד התחתנו היום כדת וכדין במקום סודי ליד ירושלים. המוזמנים קיבלו את מיקום האירוע רק שעתיים לפני החופה. החתונה של צופית גרנט ושולי רנד. בטקס קטן עם בני משפחה ומעט חברים חגגו השניים את חתונתם. הזמר והיוצר שולי רנד ומגישת הטלוויזיה צופית גרנט התחתנו בשעה טובה; בתו של שולי רנד התייחסה לראשונה לחתונה של אביה עם צופית גרנט וסיפרה כי היא ואחיה כלל לא הוזמנו לחתונה והתוודעו עליה דרך התקשורת כששברת את .

בתו של שולי רנד התייחסה לראשונה לחתונה של אביה עם צופית גרנט וסיפרה כי היא ואחיה כלל לא הוזמנו לחתונה והתוודעו עליה דרך התקשורת כששברת את . בטקס קטן עם בני משפחה ומעט חברים חגגו השניים את חתונתם. מגישת הטלויזיה צופית גרנט והזמר שולי רנד התחתנו היום כדת וכדין במקום סודי ליד ירושלים. Shay pisahov שולי רנד שואל ״אייכה?״, צופית גרנט בתגובה ״בפרק הבא באבודים.״. באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט.

בסידור חופה וקידושין כובד הרב חיים הורביץ רבה של שכונת ' . צפו: לי×
צפו: לי×"יא ×'רינר, ×"× ×" אינטרנשיונל, קיי לונ×' ועומרי חיון from www.omritv.co.il
הזמר והיוצר שולי רנד ומגישת הטלוויזיה צופית גרנט התחתנו בשעה טובה; בסידור חופה וקידושין כובד הרב חיים הורביץ רבה של שכונת ' . בטקס קטן עם בני משפחה ומעט חברים חגגו השניים את חתונתם. החתונה של צופית גרנט ושולי רנד. באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט. רנד קיבל לפני כשנה היתר מאה רבנים להתחתן לאחר שנקבע כי אשתו הראשונה . שולי רנד וצופית גרנט התחתנו. בתו של שולי רנד התייחסה לראשונה לחתונה של אביה עם צופית גרנט וסיפרה כי היא ואחיה כלל לא הוזמנו לחתונה והתוודעו עליה דרך התקשורת כששברת את .

הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב, סידר הערב את החופה והקידושין של הזמר והיוצר שולי רנד עם מגישת הטלוויזיה צופית גרנט • החתונה .

רנד קיבל לפני כשנה היתר מאה רבנים להתחתן לאחר שנקבע כי אשתו הראשונה . הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב, סידר הערב את החופה והקידושין של הזמר והיוצר שולי רנד עם מגישת הטלוויזיה צופית גרנט • החתונה . ברגע ששמענו שצופית גרנט ושולי רנד מתחזקים זוגיות כבר כמה שבועות אמרנו לעצמנו מדובר בפרק הכי טוב של. שולי רנד וצופית גרנט התחתנו. Shay pisahov שולי רנד שואל ״אייכה?״, צופית גרנט בתגובה ״בפרק הבא באבודים.״. בסידור חופה וקידושין כובד הרב חיים הורביץ רבה של שכונת ' . בתו של שולי רנד התייחסה לראשונה לחתונה של אביה עם צופית גרנט וסיפרה כי היא ואחיה כלל לא הוזמנו לחתונה והתוודעו עליה דרך התקשורת כששברת את . באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט. טקס החופה של שולי רנד וצופית גרנט | צילום: המוזמנים קיבלו את מיקום האירוע רק שעתיים לפני החופה. סרוגים | לאחר זוגיות של שנתיים, הזוג המפתיע בביצה, שולי רנד וצופית גרנט, עתידים לצעוד מחר אל עבר החופה ולהינשא כדת וכדין בחתונה סודית במיוחד . הזמר והיוצר שולי רנד ומגישת הטלוויזיה צופית גרנט התחתנו בשעה טובה; מגישת הטלויזיה צופית גרנט והזמר שולי רנד התחתנו היום כדת וכדין במקום סודי ליד ירושלים.

בתו של שולי רנד התייחסה לראשונה לחתונה של אביה עם צופית גרנט וסיפרה כי היא ואחיה כלל לא הוזמנו לחתונה והתוודעו עליה דרך התקשורת כששברת את . שולי רנד וצופית גרנט התחתנו. Shay pisahov שולי רנד שואל ״אייכה?״, צופית גרנט בתגובה ״בפרק הבא באבודים.״. הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב, סידר הערב את החופה והקידושין של הזמר והיוצר שולי רנד עם מגישת הטלוויזיה צופית גרנט • החתונה . ברגע ששמענו שצופית גרנט ושולי רנד מתחזקים זוגיות כבר כמה שבועות אמרנו לעצמנו מדובר בפרק הכי טוב של.

בטקס קטן עם בני משפחה ומעט חברים חגגו השניים את חתונתם. ספוטלייט - זו×
ספוטלייט - זו×"ר יעק×'סון from www.zohar-agency.com
לחתונה הוזמנו חברים קרובים ומשפחה בלבד, על העמדה ניגן די ג׳יי חנן דרוב ובין האורחים המוכרים ניתן היה לראות . הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב, סידר הערב את החופה והקידושין של הזמר והיוצר שולי רנד עם מגישת הטלוויזיה צופית גרנט • החתונה . החתונה של צופית גרנט ושולי רנד. הזמר והיוצר שולי רנד ומגישת הטלוויזיה צופית גרנט התחתנו בשעה טובה; בטקס קטן עם בני משפחה ומעט חברים חגגו השניים את חתונתם. Shay pisahov שולי רנד שואל ״אייכה?״, צופית גרנט בתגובה ״בפרק הבא באבודים.״. באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט. בתו של שולי רנד התייחסה לראשונה לחתונה של אביה עם צופית גרנט וסיפרה כי היא ואחיה כלל לא הוזמנו לחתונה והתוודעו עליה דרך התקשורת כששברת את .

שולי רנד וצופית גרנט התחתנו.

שולי רנד וצופית גרנט התחתנו. המוזמנים קיבלו את מיקום האירוע רק שעתיים לפני החופה. בסידור חופה וקידושין כובד הרב חיים הורביץ רבה של שכונת ' . ברגע ששמענו שצופית גרנט ושולי רנד מתחזקים זוגיות כבר כמה שבועות אמרנו לעצמנו מדובר בפרק הכי טוב של. טקס החופה של שולי רנד וצופית גרנט | צילום: רנד קיבל לפני כשנה היתר מאה רבנים להתחתן לאחר שנקבע כי אשתו הראשונה . לחתונה הוזמנו חברים קרובים ומשפחה בלבד, על העמדה ניגן די ג׳יי חנן דרוב ובין האורחים המוכרים ניתן היה לראות . Shay pisahov שולי רנד שואל ״אייכה?״, צופית גרנט בתגובה ״בפרק הבא באבודים.״. בטקס קטן עם בני משפחה ומעט חברים חגגו השניים את חתונתם. הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב, סידר הערב את החופה והקידושין של הזמר והיוצר שולי רנד עם מגישת הטלוויזיה צופית גרנט • החתונה . סרוגים | לאחר זוגיות של שנתיים, הזוג המפתיע בביצה, שולי רנד וצופית גרנט, עתידים לצעוד מחר אל עבר החופה ולהינשא כדת וכדין בחתונה סודית במיוחד . מגישת הטלויזיה צופית גרנט והזמר שולי רנד התחתנו היום כדת וכדין במקום סודי ליד ירושלים. בתו של שולי רנד התייחסה לראשונה לחתונה של אביה עם צופית גרנט וסיפרה כי היא ואחיה כלל לא הוזמנו לחתונה והתוודעו עליה דרך התקשורת כששברת את .

שולי רנד וצופית גרנט - שולי רנ×" וצופית ×'רנט : צופית ×'רנט חושפת: "מאז שאני עם שולי : באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט.. רנד קיבל לפני כשנה היתר מאה רבנים להתחתן לאחר שנקבע כי אשתו הראשונה . שולי רנד וצופית גרנט התחתנו. לחתונה הוזמנו חברים קרובים ומשפחה בלבד, על העמדה ניגן די ג׳יי חנן דרוב ובין האורחים המוכרים ניתן היה לראות . הזמר והיוצר שולי רנד ומגישת הטלוויזיה צופית גרנט התחתנו בשעה טובה; באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט.